Dykning i Thailand's Weblog

In this weblog, you can write small comments, if you had a good experience you want to share with other Dykning i Thailand -friends, future customers or the staff"

Wha...whaa...whaleshark!!!

søndag, februar 17, 2008

Hehe... bedst som man fik sig en lille "morfar" på turen hjem fra Bida øerne, er der pludselig ballade på båden. Jeg fløj op og gloede i retning af alle fingrene....pga. af min forsovede hjerne tager det mig 2-3 sekunder at fortolke det jeg ser.
En stor bred lyseblå skikkelse passerer langsomt forbi lige under båden - 1.5 - 2 m. fra mig. Wha...whaa...whaleshark!!!
Ellevilde og fortømlede flår vi alle vores tasker med dykkergrej op, og blev klar på rekordtid. Men da vi kom i vandet var han desværre væk.
Vi ledte efter ham i 40 min. men fandt ham ikke....snøft! Det er nu 3. gang på 2 uger at der er set hvalhaj i området, så det er formodenligt kun et spørgsmål om tid før vi møder ham igen :-)

Foto: Ralf Andersen

0 comment(s):

Post a comment

<< Home