Dykning i Thailand's Weblog

In this weblog, you can write small comments, if you had a good experience you want to share with other Dykning i Thailand -friends, future customers or the staff"

Camilla Ottesen dykker med Flip Flop

fredag, januar 05, 2007

DR's Camilla Ottesen kiggede "uventet" forbi Koh Lanta i december måned, og skulle selvfølgelig med en tur ud og dykke. Camilla er en ret erfaren Divemaster, så det var en ren fornøjelse at dykke med hende.

1 comment(s):

Hej Dy

-og lige som jeg skal til at drikke aften kaffen, dukker du op på skærmen!

Jeg var ved at blive kvalt i kaffen da jeg med munden fuld udbrød: Det er sgu da Ralf!
Maiken kiggede på mig, og svarede: "Hvem?"
Nu med kaffen seriøst galt i halsen, rallede jeg:" Rghaaallfhhh..."
:o)

Så kan jeg jo bedre forstå at du ikke tager telefonen, de gange jeg har forsøgt at ringe til dig..
*GG*

Men du ligner jo dig selv, og er næsten ikke blevet ældre at se på. Og sådan er vi jo bare nogle der har det... Ik? He he..

Ralf, det ser ud til at du trives, og det er sgu super.

Jeg kan kun misunde dig!

Skulle du få tid og lyst, så kig forbi min blog..

www.hanksplanet.blogspot.com

Mange tanker og et well done herfra,

Jesper Mailand

By Blogger Hank´s Planet er nede indtil videre.., at 5:12 AM  

Post a comment

<< Home